poniedziałek, 24 sierpnia 2015

Kim jesteśmy i dlaczego ten blog ?

Kto?

Jesteśmy psychologami. Łączy nas fascynacja ludźmi i ich historiami.
Jeden z nas (Piotr Goc) od wielu lat jest psychoterapeutą, wspierając klientów w radzeniu sobie z problemami życiowymi. Od kilku lat prowadzi również szkolenia i warsztaty z różnych umiejętności miękkich takich jak negocjacje, zarządzenia sobą w czasie, autoprezentacja czy komunikacja. Doświadczenie biznesowe zdobywał w departamentach HR i sprzedaży międzynarodowych korporacji. Przez wiele lat działał również społecznie jako wolontariusz i wychowawca gdzie był liderem projektów w kraju i zagranicą. Fascynuje go psychologia poznawcza i behawioralna. Założyciel poradni psychologicznej Strefy Myśli.
Drugi - czyli ja:) - (Konrad Ciesiołkiewicz), przez ostatnich 15 lat pracuje z liderami w biznesie, polityce, organizacjach pozarządowych; jest konsultantem, coachem i mentorem. Mam także wykształcenie w zakresie nauk społecznych, politologii i zarządzania. Od ośmiu lat związany jestem z międzynarodową korporacją, gdzie pełnię funkcje menedżerskie i wspieram pracowników w rozwoju. Przez 10 lat byłem wychowawcą młodzieży i instruktorem harcerskim, prowadzącym zgrupowania obozów, warsztaty metodyczne i kursy dla młodych wychowawców. Swoje doświadczenie zdobywałem również pracując życiu publicznym, gdzie między innymi pełniłem funkcję podsekretarza stanu i rzecznika rządu, poznając specyfikę funkcjonowania liderów społecznych i politycznych. Jestem autorem i prowadzącym wielu szkoleń, warsztatów z zakresu przywództwa i komunikacji. Zapraszam też na moją prywatną stronę www.ciesiolkiewicz.com/bio

Nasza misja

Liderem jest każdy za kim z własnej woli podążają ludzie. Wiąże się z tym wiele wyzwań, dylematów i przede wszystkim – odpowiedzialność za innych. Bycie liderem zobowiązuje. Od lidera wymaga się więcej. W wielu sprawach wolno mu mniej. To wyjątkowe i niełatwe zobowiązanie. Od takich ludzi chcemy się uczyć. Takich ludzi chcemy wspierać.Psychologia i społeczne zaangażowanie są naszą pasją. Prowadzimy wspólnie wiele projektów wolontariackich, skierowanych szczególnie do młodych liderów i osób obejmujących funkcje kierownicze. Jak wspomnieliśmy, fascynują nas ludzie i ich historie. To dla nich i o nich jest ten blog. Będzie on też służył jako miejsce do zaangażowania w prowadzone przez nas przedsięwzięcia. Robimy to, bo wierzymy, że wzajemnie wspieranie się w rozwoju ma sens.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz